Anunturi de succes

mai 22, 2013 de paginadepublicitate · Lasa un comentariu 

Cum atragem potentialii clienti printr-un anunt bine redactat? Atunci cand vrem sa atragem cat mai multi potentiali clienti pentru anuntul nostru, trebuie sa avem in vedere vizibilitatea acestuia in diversele medii de promovare, online, presa scrisa, etc. Aici ne referim exclusiv la anunturile publicate pe site-urile de anunturi gratuite. Aceste sfaturi sunt menite sa va ajute in realizarea unei tranzactii cat mai rapide si cat mai avantajoasa pentru dumneavoastra.

Titlul anuntului
Nu foarte multa lume este constienta de faptul ca un titlu foarte lung nu are efectul dorit in cautarile pe internet in general, dar si pe un site in particular. La o scurta privire aruncata peste lista de rezultate atunci cand efectuam o cautare pe google, putem observa ca dupa 70 de caractere titlul va fi scurtat prin adaugarea punctelor de suspensie. Acest lucru va reprezenta o problema pentru titlul anuntului dumneavoastra daca site-ul in care il veti publica are setat titlul paginii cu anuntul sub forma: „titlu site – categorie – titlu anunt”. In acest caz exista posibilitatea ca titlul anuntului sa nu fie vizibil de catre cei interesati, el fiind pozitionat dupa al 70-lea caracter. Bineinteles exista demonstratii ale expertilor in SEO (search engine optimization) prin care s-a dovedit ca google indexeaza si titluri mai lungi, insa aici ne referim strict la efectul vizual asupra utilizatorilor obisnuiti, fara cunostinte de SEO. Pentru o cautare de ex. „vand renault megane”, in cazul mentionat mai sus vom gasi in lista rezultatul ex. „titlu site – vanzari auto – subcategorie […]”, probabilitatea ca utilizatorul sa aleaga acel rezultat din lista fiind foarte mica.
Concluzionand putem spune ca un titlu succint, fara foarte multe detalii, incadrat in 70 de caractere este de dorit. Detaliile suplimentare trebuie introduse in descrierea anuntului, acolo unde nu avem o limita de caractere.

Descrierea anuntului
Descrierea unui anunt online trebuie sa fie cat mai detaliata, dar totodata clara si concisa. Oferiti potentialilor clienti toate detaliile pe care si dumneavoastra le-ati cere in cazul in care ati fi cumparator al produsului respectiv. Daca aveti o carte tehnica a produsului este util sa oferiti caracteristici tehnice exacte ale acestuia. Este indicat sa nu folositi doar majuscule. Textul scris exclusiv cu majuscule este mai greoi de citit dar si deranjant pentru unele persoane. Acest lucru este valabil si pentru titlu.

Pozele anuntului
Stim cu totii vorba „o imagine face cat o mie de cuvinte”. De multe ori o descriere scrisa nu atrage asa cum ar atrage o poza reala a produsului. Cand e vorba de imobile sau de produse second-hand pozele sunt intotdeauna necesare. Este bine sa aveti poze clare, luminoase, de dimensiuni medii, astfel incat clientii sa-si faca o parere cat mai clara despre starea produsului sau imobilului.

Cel mai important lucru este ca toate informatiile oferite sa fie reale, fara inflorituri sau exagerari. In acest fel va puteti astepta la o tranzactie usoara, fara complicatii.
Va dorim mult succes!